torsdag 17 maj 2012

Jag hänger inte med längre....

...vad som händer bara runt hörnet.Tydligen har en outlaws-pressident blivit skjuten som tydligen bodde i Backaryd.Igår var det stort pådrag när han begravdes i Bredåkra kyrka och polis och helikopter hade mycket att göra.Fågelvägen bara 6 km från mitt heman.
Skottlossning!
Hua!
Men det reagerar vi inte på eftersom vi ofta hör F17´s övningar.Skjutbanan ligger bara 4km från oss.

Har mer fokus på mig och mitt liv just nu.Är ju inte helt självcentrerad men lägger inte energi på saker ute i kanterna.
Denna röda torsdag ligger arbetsplanen på fortsatt staketgöra i skogen.Ska försöka ta "hem" lekstugan som är min lön för att jag haft grannens hund här när han jobbat/gått på kurs i Linköping.Det blir en bra lekplats för mina prinsessor när de är hos mormor.

I kväll blir det hockey iaf Sveriges match.Kanske att tv´n står på när jag tar mina minipauser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar