måndag 21 maj 2012

Dagen efter kolik allt lugnt..

...men jag bytte ändå arbetsträningsdag till i morgon.Ville kolla den lille sötnosen så det inte blev ett återfall.
Idag har jag lett Losec ut till husethagen.Det gick bra men R har skrämt upp mig och sagt att kan sätta fart och bara dra.Idag fick jag nästan borsta hela honom.Det ska nog gå att få ordning på den lille pojken.När hovis kommer nästa gång ska han klara att stå uppbunden.

Ikväll har jag ridit dressyr i min gräshage vid huset,i en hoppsadel!Gick väl så där.Nikkita sätter fart mot varenda gren som hänger precis i huvudhöjd och då tappar jag henne,hon är smart.Ska be mannen kapa alla grenar.

Ska bli skönt att komma ut i vardagslivet igen,har ju varit lååångledig.

ps.jag börjar få lite träningsvärk nu,det betyder väl att fettet omvandlats till muskler eller?ds.

1 kommentar:

  1. Så skönt att det är bättre med lille Totte :)
    Hoppas det håller sig så!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera