lördag 5 maj 2012

Märkligt det där med mina tankar...

..var ju lite orolig för mitt möte och min förmåga att inte kunna hålla igen.Min handledare på Af meddelade att hon skulle flytta och jag skulle få en annan.Piuh utan att jag sa något så händer det.Kan ju inte bli sämre iaf...med min nya alltså.Mötet avlöpte mkt bra.

Lillhästen är bättre i magen idag.Fick en reaktion på maskmedlet tror jag.Losec kommer i nästa vecka eftersom R hade lite pyssel med att transportera 2 hästar till Skåne i helgen.Jag tycker inte vi sitter i sjön,Nikkita åker ju inte förrän om 2 veckor.

Letat efter min kritfärg.Skulle måla växthuset så att mina plantor inte blir brända.Har väl lagt påsen på ett bra ställe som jag inte hittar just nu.Min hjärna har ju nyss vaknat och många saker som jag behöver är liksom    borta.

Idag då lördag,(måste)behöver tvätta lillhästen,rida en runda,hämta hö,mocka ur en box färdigt.Hm mycket på agendan och till kvällen har jag säkert prioriterat om.

En härlig dag....igen!
Tänk att jag vaknar varje dag med ett leende på läpparna,utsövd glad och värkfri.Bor på bästa stället i hela Svedala.Allt bara faller på plats....arbete ja allt går min väg     märkligt men härligt underbart!

1 kommentar:

  1. Du har flyt nu, även när det gäller AF.
    Hoppas att du har njutit av sommarvärmen vi har haft. Nu blir det lite svalare=normal vår temp.
    Kram Karin

    SvaraRadera