tisdag 22 maj 2012

Tisdag 22/5

Denna bild är från förra året!Min kastanj har börjat slå ut.Straxt efter den kommer rodedenron.Härligt nu,den bästa tiden och nu har vi haft 2-3 dagar med högsommarvärme.
Tror jag ska gå över till grannen och sno lite syrener haha,vet att jag får =).


Sedan kommer mina Vallmo,många tycker de är ogräs men jag tycker de är vackra!

I morse fick jag ta Losec i pannan med handen men borsten kan du glömma "sa han".Han vet inte att det är jag som bestämmer här men jag har ingen brådska med att visa honom det.Tar lite i taget.

På "jobbet" idag gjorde jag lite healing på min arbetsledare.Tog väl 5 minuter att öppna upp vid halsen(stressproppen) och hon hade lite problem i v.örat.När jag healade där höll jag på att ramla ikull,blev jätteyrslig så jag fick luta mig mot väggen för att inte ramla.Jag tänkte mig att hennes besvär skulle ut genom kronchackrat.Jag frågade om hon kände ngt och det stack o killade lite i hårbotten.Efteråt kände hon sig som ny =)!

Måste få gå en kurs så jag kan skydda mig mot att ta in den jag hjälpers åkommor.

I morgon är det friluftsdag i skolan och jag ska hjälpa till att grilla hamburgare vid idrottsplatsen i Listerby.Har lagt fram kameran,tänkte ta mycket bilder.

Fredag ska jag till Kuggeboda och praktisera i tillagningsköket.Ska bli så spännande.

over and out for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar