lördag 21 augusti 2010

F17 "firmafest" på Karlsnäs


Den här "pojken" tyckte jag påminde om snyggErik från idol,kan ha fel menmen här är Thomas tillsammans med gubben!

Tobbe och jag + en som var livrädd för att bli utlagd på nätet,har ingen aning om vad han hette!

Pollin var där....


och Lasse förstås
med fru Kattis


Marie th. som är en gammal arbetskamrat till mig,med bästa vännen Jessica som fyllde år!



Här kommer grabbarna grus....




Någon mästerfotograf kommer jag aldrig bli.Det är dock lite kul med detta bandet som kommer härifrån Kallinge.De spelar inte dansbandsmusik utan har en egen stil,vilket ger + i kanten.Jag är ingen dansbandsfantast.En trevlig kväll som jag får böta för några dagar men det var det värt!

1 kommentar:

  1. Godmorgon =))
    Ja tyvärr så kommer det surt efter då man haft trevligt , men det är det helt klart värt =))
    Fina och naturliga bilder , tycker jag =))
    Önskar dig en bra dag , varma kramar / Berith (här&nu)

    SvaraRadera