tisdag 31 augusti 2010

efter healing....

Tisdag-morgon och förkylningen känns lite bättre efter healing.Men som en vän påpekade så bröt den ut efter den förra gången.Effekten är väl såden att healingen rensar ut!Spännande att se vad som händer efter torsdag då,kan väl bara gå åt ett håll.
Som vanligt vaknar jag efter 4 timmar pigg och har svårt att somna om men det är bara att andas.

Solen lyser idag över Blekinge men det är rått ute och jag har svårt att få luft även att jag har tagit min medicin,kan ifs vara en kombination av förkylningen.

11/9 ska jag ev åka upp till N-köping och ny klassträff med skolkamrater från 4-6.Vi träffades i mars i år men uppslutningen var väl så där,hoppas på fler denna gång OM jag kan åka,beror väldigt mycket på hur mycket som återstår i plånboken nästa vecka!!!!!

En härlig dag som jag bara ska vara i,tänker inte ta i mer än vad som behövs idag d.v.s. stallet och middag till oss ikväll,det får räcka!

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen :))
    Nu kan det bara bli bättre :))
    Andas och bara vara , det är det bästa då man vaknar så där ...jag gör detsamma :))
    Helt rätt ...att bara vara i dagen , man behöver inte göra så mycket varje dag ...det kommer alltid en ny dag , man behöver bara vara dagar också :))
    Håller tummarna för att du ska kunna åka på träffen !! :))
    Önskar dig en bra dag , varma kramar / Berith (här&nu):))

    SvaraRadera