tisdag 24 augusti 2010

Lite av varje 2

När jag hade haft hovslagaren igår var jag ner till prinsessorna så E kunde klippa gräset.



Nikita i sin alldeles egna gunganordning hemma på tomten.


Jag passade på att gå till lekparken med flickorna och gunga är ju bäst!




Sandlådan är ju en annan höjdare.



Nikita i sandlådan är mitt uppe i planering och är såååå koncentrerad.



När hovslagaren hade varit igår släppte jag ut Donna med småpojkarna,Tudor har ju gått med henne tidigare men jag var LITE nervös över hur hon skulle ta emot Atomic,inte bara för han är liten 1,5 år utan för att han är hingst,men som ni kan se på bilderna nedan gick det bra.Hon gav han en riktigt sittopp och sedan gick han inte fram till stortanten något mer utan koncentrerade sig på storebror.I inlägget lite av varje...

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen =))
    Vilken trevlig dag du ser ut att ha haft tillsammans med de söta sessorna :))
    Önskar dig en bra dag , varma kramar / Berith (här&nu) =))

    SvaraRadera