tisdag 24 augusti 2010

Lite av varje

Så här lugnt och fint blir det i hagen efter bara några minuter,som vanligt har jag inte lärt mig än hur och i vilken ordning jag ska ladda upp bilderna så detta får ni tänka er bakofram!


Man ÄR ju hingst så man måste kaxa lite iaf mot den som inte är så stor,även om det är storebror som på bilden är bakom Donna och lilleman försöker få igång!


Så här mager och eländig såg han ut den lille när jag hämtat hem honom från betet!Alldeles för tunn i mina ögon,men enligt min hovslagare tyckte han att han var lagom,hua han ser ju ut som ett biaffrabarn.

1 kommentar:

  1. Även jag tycker nog att han verkar vara i magraste laget , men jag är ju ingen hästkännare precis :))
    De verkar trivas ihop och njuter av varandras sällskap =))
    Ha en bra dag , varma kramar / Berith (här&nu) =))

    SvaraRadera