måndag 30 augusti 2010

Måndag

Idag var det ganska ruggigt när jag vaknade onödigt tidigt,04.30 men eftersom det är omöjligt att somna om gick jag upp och fick någon timme själv att vakna ifred.Har fått B´s förkylning alldeles gratis och det är ju trevligt med gratis.. eller!?Huvudet surrar som en bikupa och näsan rinner,hoppas jag slipper B´s hosta som hållit mig vaken de sista nätterna.
B hjälpte mig att ta ut hästarna innan han körde till jobbet.

Tycker att unghingsten har tagit sig bara på en vecka så börjar han runda till..skönt.

Gamle tanterna går på svältbete bakom stallet,funderar på att släppa ihop alla om några veckor,det får bära eller brista.
Ska ta tag i min måndag,har i huvudet planerat dagen,får se om allt går i lås,inte troligt men försöker att tänka positivt så kanske....

Har anmält mig till healing ikväll,kan behövas,kanske kan det dämpa förkylningen-hoppas!

1 kommentar:

  1. Godmorgon :))
    Eller så får healingen förkylningen att bryta ut ordentlig , kanske är det något som kroppen behöver rensa ut och man blir fortare fri från förkylningen ,istället för att den ligger och mal i kroppen , ibland får man den reaktionen på healing :))
    Krya på dig vännen , varma kramar /Berith (här&nu) :))

    SvaraRadera