fredag 27 augusti 2010

Fredag,en dag att bara vara i.

Igår när A och jag varit ute med hästarna,kollapsade jag i älsklingsfåtöljen med en stor filt om mig.Det är inte många dagar om året maten inte står på bordet när B kommer från jobbet.Torsdagen var en dag som min energi tog slut,onsdagens turbo tog ut sin rätt,dessutom väldigt lite sömn hela veckan.
Natten till fredag efter härlig healing på distans har jag sovit 4 timmar i sträck!Jösses att man kan få lyckokänslor av att bara få sova om än bara 4 timmar!
Idag ska jag åka in till J och kolla in bilderna från Turkietresan,mat finns i förråden,B ska få grilla en bit när han kommer hem efter sin 1:a arbetsvecka,har ju haft 7 veckor härlig semester.
Får fundera på vad vi kan överaska mor med som har födelsedag i morgon,hon som jag firar inte men man kanske hitta på något annat så hon blir glad.Nästa vecka far hon öster ut mot Rödeby och lillasyster H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar