torsdag 19 augusti 2010

Presenter


Detta är en present till mig själv,är ju som sagt lite tokig som H säger.
Nu har jag iaf 3 dvd-skivor med the king of pop,får se när jag har tid att sitta ner och njuta.Kanske ngn kväll när de andra har lagt sig,det är ju bara jag som gillar MJ


















Detta är fin Turkisk väska som käre mannen hade med hem till väsktokiga frun.
Jättefin och jätteglad blev jag!















Denna fez kan gubben nu använda istället för de kepsar som annars är ett måste när han går ut,om så bara för en rök så nog åker kepan på!














Sååååå fin så,solbränd trött men glad att va hemma,resan ner var inte så ansträngande men hemresan påbörjades kl.02.00 inatt och landning i Swedala.På måndag går allt tillbaka till normalt,då börjar någon arbeta som har haft 7 veckors semester!
















Denna "fjäril" såg jag igår em,undrar om någon vet vad det är för sort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar