fredag 6 augusti 2010

Födelsedag...hela dan!

Jag är ingen som firar att åren går och kroppen blir allt skröppligare.Faktum är att jag slutade fira för många år sen.Men barnen vill ju hemskt gärna komma och det är ju kul så länge de vill det!

Mor kom ner idag när E&M körde hem från Sandviken,de har ju varit iväg på kombinerad semester utan barn och försenad bröllopsresa.

Nu har jag sällskap när B far till Turkiet på torsdag nästa vecka.Skönt att någon finns här när jag rider,lite otäckt att vara själv hemma OM något händer.
Kanske en form av vuxet tänk att tänka efter före.Hästar är ju ganska oberäkneliga,kan aldrig säga aldrig där......

Nu ska jag bara fortsätta att njuta av dagen,en uppmaning från maxmax härochnu,en klok kvinna med så många bra och tänkvärda råd man får när man tittar in där.....

1 kommentar:

  1. Godmorgon =))
    Tack , dina ord värmer i hjärtat =))
    Ja med djur vet man aldrig riktigt , de är ju individer de också , klokt att du har någon hos dig =))
    Så är det ju alltid lite trevligt med lite sällskap =))
    Jag firar inte direkt heller .....men barnen kommer gärna hem och det är ju alltid roligt , sedan att dyker upp en god vän så där härligt spontant och tar det som det är , det är också trevligt ....men något direkt firande....nä det
    har jag också lagt på hyllan för många år sedan =)
    Önskar dig en riktigt bra dag , varma kramar//Berith (här&nu)

    SvaraRadera