tisdag 6 december 2011

6/12 och vitt snöpuder på backen!

Ett liiitet bakslag då idag.Orolig sömn inatt med mycket värk i knäna.Inget konstigt med det, jag gick många km igår när hagarna blev vinterfina.Smällar jag är van vid,bara att ta det lilla lugna någon dag så är jag på banan igen i slutet på veckan.

Ska lyssna igenom mitt avslappnings-cd som jag skickade efter från den man jag tar emot healing över nätet,se länk till höger,kanske kan den hjälpa mig i fas och balans.

E ringde och ville jag skulle följa med till K-krona men jag backade på det,inte idag.

Det blir B-h i morgon eftersom jag måste böna om bil,min står fortfarande uppallad bromslös.Gubben har inte hunnit att titta på detta ännu.Regn,storm,julbord och lite annat har gått före men jag känner att när min lilla turkosa inte finns att köra iväg med när jag vill,vill jag allt som oftast härifrån,när jag inte kan är längtan bort mycket mer påtaglig,konstigt för när han är hel och körklar har jag ingen längtan hemifrån!

Mannen ska få fisk idag inte för han gillar det,han avskyr fisk faktiskt.Igår åt vi stuvade morötter och falukorv.Fick ett recept på vegetariska biffar undrar om jag vågar laga det någon dag.Kanske får vänta tills mannen är iväg på kurs.Efter så många år tillsammans behöver jag nästan aldrig fråga-jag vet vad svaret blir,man är zynkade helt enkelt.

Måste försöka få till lite sömn innan fullmånen slår till igen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar