onsdag 7 december 2011

Mittiveckan

Provade min meditations-cd igårkväll och det blev en positiv erfarenhet.VARFÖR har jag inte gjort detta tidigare?Somnade nästan omedelbart och vakande före mannen!

Sitter här nu och 4-fota är redan ute,frukosten är avklarad.Jag har även hunnit en runda i bloggvärlden och uret är inte ens 08.00!!!Nu ska hunden ut en liten runda sedan blir det B-H några timmar och ett besök hos J för att inhandla lite nonijuice.Måste försöka få mer energi.Är ju dyra droppar men provade för något år sedan och har ALDRIG mått bättre.Det får väl kosta då!

Lite reiki när jag kommer hem så orkar jag nog resten av dagen.



2 kommentarer:

  1. Det kostar att ligga på topp, brukar alltid min son säga!
    Hoppas att morgondagen blir lika fin som gårdagen.
    Som du ser av tiden för inlägget, så har jag inatt drabbas av sömnlöshet. Mina ben kliar, så det är svårt att ligga still.
    Kram Karin

    SvaraRadera