lördag 17 december 2011

Har tappat orken,

äre någon som sett´en?Den är ganska stor och full med energi,nästan lite ljust grön =).

Har haft grannens hund torsdag till fredag.Hela fredagen var jag på avslutning i B-H.Nästan att jag blev lite sorgsen.Kommer att sakna några nya bekantskaper.I den sista skälvande minuten fick jag fin kontakt med A,vi har inte träffats så många gånger men det visade sig vara en systersjäl eller något ditåt.Vi hade liknande livsöden,samma tro på det andliga.Märkligt!

Imorse var gubben och jag ner till byn en maxirunda.
Lagade tjocka revben i lergrytan,det blev mumsigt.

Regn och gråväder,vet inte vad jag tycker är bäst.Vitt och kallt eller regn blött och lera.Är nästan som att välja på pest eller kolera.
Fjärde advent och en vecka kvar till julafton hos lilltösen.Vi blir ganska många 18 peroner och 3 hundar,kan bli livat =).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar