torsdag 8 december 2011

Snart midnatt

..och det regnar och blåser attan,nästan så det är kallt här uppe.

Fastän jag har haft lillprinsessan idag och varit uppe före tuppen är jag relativt otrött.Mycket märkligt!Kan nonijuicen redan börjat verka!?Visst jag reagerade så förra ggn jag drack denna märkliga dryck.
Ska försöka att inte bränna energin i båda ändar,ta det lite lätt och skynda långsamt.Kan vara ide att bygga upp en depå,så jag har lite att ta av.

Imorgon fm ska båda prinsessorna vara här medan E är på ryggbehandling.Då har jag tänkt vi ska baka,kanske lite bullar eller rentav lussebullar.Det ligger ju i tiden.

Ska krypa ner nu och läsa lite.


1 kommentar:

  1. Hoppas att du och lillprinsessan hade det mysigt och att ni kanske fick bakat några lussebullar. Vi provsmakade våra idag, och de var goda.
    Njut av god nattsömn, reikki och juice!
    Kram Karin

    SvaraRadera