tisdag 13 december 2011

Ibland måste man välja bort....

...sådant som tar för mycket av energin.Att alltid behöva förklara tar,att svara på hur det är,hur mår du nu då,du ser inte sjuk ut!När de sedan oftast inte verkar intresserade av svaret,slutar man att redogöra för hur man mår och svarar kanske med: "Jodå huvet upp och fötterna ner", även om det ibland har känts som precis tvärtom.
Mitt kontaktnät är idag bara en bråkdel av vad jag hade förr,men jag tycker det är ålrajt.

Min bil är klar...redan! i regnet och snålblåsten låg mannen och fixade till det sista ikväll-nu har jag bromsar!woho!
Ska åka ner till byn posta lite vanliga brev! åka bort till M och betala hö:et jag hämtade i söndags.Ta en tur till maxi och se om jag kan få tag i mer garn.Har börjat på en kofta som när den är klar är jag övertygad om att jag får göra några fler åt mina flickor.Den är busenkel och det går på automatik när man sitter vid dumburken.

Den salva jag köpte till Felicia och J,billig och dryg, har tydligen hjälpt på eksemet.Får köpa en tub till mannen då =).

Som en FB-vän skrev på sin status:

" Vi minns inte dagar-utan ögonblick"


Idag har jag levt efter devisen:

"Idag ska jag vara nöjd" och de ä jag =)!

1 kommentar:

  1. Skönt att din bil är fixad, så du kan ta dig dit du vill, säger Karin som inget körkort har!!!
    Kram Karin

    SvaraRadera