torsdag 8 december 2011

Lucka 8 *Ler*

Idag ska vi öppna lucka 8!
Haha vill göra lite parodi på alla dessa adventskalendrar som huserar ÖVERALLT!!
I tv-reklamen,radio,tidningar,i mail,på nätet =O.!!

Har sovit OK.
Det är nog ett måste,ska se efter ett lite halvbra barnbarn när E sover efter nattarbete.Hon har lovat köra ner mig till maxi när hon sovit färdigt.
Härliga barn man har, de ställer upp för mig och jag hjälper dem så gott jag kan när deras liv rör ihop sig =).Min lilla turkosa står fortfarande uppallad,jag är billös och när mannen kommer hem efter K-krona besök ikväll tror jag energin är slut.Även "halvbra" barnbarn kan suga musten ur mig *L*.

Är det någon som ser hur jag har programmerat om hjärnan?
T V Å nätter i rad med sammanhängande SEX timmar med sömn wouho.Vad ska man säga,jag är överväldigad och tacksam förstås.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar