söndag 11 december 2011

Söndag

Gårdagen gjorde jag inte många knop.Var FÖR duktig i fredags.Märkligt att jag aldrig lär mig....att hushålla och inte gasa för hårt men när man för en gångs skull känner energi och ork vill man hinna så mycket som möjligt.
Det blev både bakning,matlagning,renbäddning,promenad med hunden,strykning av dukar och gardiner och en hel del plock,brukar inte ens hinna-orka med allt detta på en hel vecka!

Idag måste vi hämta hö!
Det är det enda som är viktigt.

Noni har inget inflytande på fullmånen,tyvärr 2 nätter nu svårt att somna.Fick ta till reiki inatt vid 3-tiden,somnade till halv 9 men då får jag Ågren för att jag sover för länge.Kan tycka jag är lite gnällig nu =).
Om inte min sänglampa hade gått sönder hade jag nog fortsatt att läsa men nu blev det ju några timmars sömn iaf.



Hoppas på bättre sömn nu natten som kommer.

Mannen har i snart 3 veckor försökt att fixa min bil och vid varje försök och byte av reservdelar har alltid något blivit fel.Förstår inte att man kan sälja så mycket felsaker både på Biltema, Mekonomen och ett annat företag uppe i Rävemåla!Kan jag ha valt fel bilmodell månntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar