torsdag 29 december 2011

Dan före dan före nyårsdan.

Idag ringde min goa veterinär och frågade hur Vickie mådde....jag säger då det,hon är utan motstycke min Katarina Lj.Det var lika dant för 10 år sedan när min svarta springare var sjuk,då ringde hon också ett par dagar efter jourbesök här.

Kan meddela att Vickie mår mycket bättre,hon äter och får behålla maten,hon vilar rätt mycket under någon gosig filt,men rätt var det är så får hon tokryck och far som en oljad blixt mellan soffan i rummet och hallen =) kastar med sina tuggben och fångar dom hahaha ser för roligt ut.

Vi ska inte ha barnbarnen i nyår,båda har feber och det blir en annan helg framöver.

Mannen och jag ska vara hemma själva som vanligt och med det är jag inte ironisk eller nåt,vi gillar när allt är som vanligt.Kanske vi äter något gott och något gott att dricka till.
Morgondagen har bara en maxirunda på agendan.

Jag väntar på lite mindre blåst och kanske att få se solen någon mer gång detta år!

1 kommentar:

  1. Skönt att Vickie är bättre - och så härligt med en veterinär som bryr sig :)
    Vi blir också själva ikväll... skönt tycker jag... vilken tur att man inte måste ut och fira!
    Idag har vi några minusgrader och tänk - solen skiner - frostigt, ljust, härligt!
    Ha en bra sista dag på det här året och så ett Gott Nytt!
    Kram

    SvaraRadera