tisdag 20 december 2011

Idag gäller det.

Har ju gjort detta förut,flera gånger och ändå pirrar det i magen.Kan inte förstå varför!För att huvudet skulle vara klart idag så tog jag en insomningstablett igårkväll,för säkerhet skull.Annars sover jag 4-6 timmar varje natt och det ska ju räcka kan jag tycka!
Fortfarande trött-jättetrött.
Undrar om det ska vända snart.Saknar fortfarande min energi.

Ringde J för att höra om det var normalt att bli sååå trött som jag är nu."Fullt normalt"svarade han.Kroppen håller på att göra en utrensning och det låter ju logiskt.

Det som vänder tillbaka är i alla fall ljuset,på torsdag -vintersolståndet.Ljusare och längre dagar,längtar!


1 kommentar:

  1. OM jag inte skulle besöka dig innan jul, så vill jag önska att du får en riktigt
    GOD JUL och en underbar julafton hos lilltösen.
    Kram Karin

    SvaraRadera