fredag 2 december 2011

Surfar runt lite.

Regnet fortsätter falla, så jag har inte dåligt samvete för att jag sitter och surfar runt och kollar in sååå många duktiga fotografer det finns!Har varit på flera fotobloggar och är nästan mållös över alla fina bilder.Lite nostalgi förstås,hittat flera från min hembyggd(Östergötland)Kul när man känner igen!

Fredag igen!

Mitt skov har börjat avta och jag är djupt tacksam över att topparna sjunkit och planat ut.Det gör ju att min sömn blir så mycket bättre.
Ska bara fylla min fredag med saker jag tycker om.En tur ut i backen med Vickie,kanske kan ta med min lilla kamera och FÖRSÖKA få till lite bilder.Man blir ju inspirerad,kan andra kanske jag kan,eller kan det uppfattas som ett brott mot jantelagen-du ska inte tro du är något =)

Behöver inte bry min hjärna med middagsmat.Här blir det det rester från igår,en lasagne som stått till sig,bara att fixa en fräsch sallad!

Annars då i helgen,lördag får det bli lite småplock i trädgården om vädret tillåter.Eftermiddagen blir det handboll från VM.

Söndag julbord med barn och barnbarn,en trevlig tradition vi började med för många år sedan.I år åker vi inte så långt,det blir Bergslagskrogen nere i Ronneby.Hur det blir söndag eftermiddag då?-däst och jäst i soffan förstås =)!

Ha det gott det ska jag =)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar