onsdag 30 november 2011

Så då då.

Nu är överklagan inlämnad.Brevet rekommenderat så att det säkert kommer fram.Tror jag fick till`et.Nu återstår ett halvårs väntan på utslaget.Är inte särskilt hoppfull men om alla vi utförsäkrade bombade FK och den instans (förvaltningsrätten)jag nu har lämnat till tror jag det skulle hända något.Men som jag läste någonstans att när man är sjuk orkar man inte...man ger helt enkelt upp.Har full förståelse för det, när man hela tiden får slåss mot något som kan liknas vid drakar och man själv endast har ett kvastskaft...då äre inte lätt.

Fick även Fibromyalginytt i lådan idag och även denna gång fick jag en dikt publicerad =).

Undrar varför jag känner mig så oförskämt pigg.Kan det vara min reikihealing och mitt sovsaldo har på bara några dagar ökat värre än börsens upp o nergång =).Nu är maxet 4 timmar i sträck!!!Kan vara det som gör att huvudet fungera mera normalt...kanske och orken som finns i längre perioder.Behöver inte ta fullt så många pauser heller.Undrar om jag törs hoppas på en hel natt utan att vakna innan året är slut!?
Om detta fortgår kan det bli en kuljul!

Har funderat på att köra över till B-H i morgon igen!!!kul att överraska min kurskamrater och för all del kursledarna också.Inte många gånger kvar nu,efter denna vecka endast 2 ggr till.

Kram till de som eventuellt tittar in till mig!

1 kommentar:

  1. Man ska vara frisk för att orka vara sjuk, brukar man säga, hur tokigt det än låter.
    Fy, för SÅ läng väntetid från FK.
    Grattis till den publicerade dikten!
    Kram Karin

    SvaraRadera