torsdag 17 november 2011

Änglavakt...kanske det

Skulle ju varit i skolan i onsdags men efter en otroligt vissen natt så var jag inte i fas igår.Skulle ju köra ner idag då istället,allt efter överenskommelse med kursledarna.Ska ju inte stressa men det är oundvikligt när jag ska någonstans.Det blir stress i alla fall.

Allt klart här hemma,ut till den lilla turkosa 4-hjulingen,vred om nyckeln startar nästan alltid så även idag.
Fäste bilbältet lade i 1:an och iväg.Skulle bromsa vid utfarten OCH pedalen går i botten.INGEN broms alls.Begriper inte hur den lille bilen kan stå och gå sönder?!Var absolut inget fel på bromsarna sist jag körde vilket borde varit sist jag var i B-H.

Ringde mannen som har sin arbetsplats 4 minuters bilväg hemifrån.Kan du komma hem med finbilen,frågade jag?
Njae inte precis nu jag sitter med ett arbetsprov.Ringde S igen och förklarade mitt dilemma.Visst kunde jag komma på fredag ist.
Fortsättning följer.......

1 kommentar:

  1. Nä men fy så läskigt - tur att det inte kom någon!
    Ha en bra kväll... så bra du kan!
    Kram

    SvaraRadera