torsdag 10 november 2011

Skoldag idag..

Jag hade ju besök igår då min egentliga skoldag infaller,så idag for jag med min lilla bil över till B-H.När jag kom fram var tyst och stilla,nästan inga bilar på parkeringen.Var var alla?Brukar ju alltid dyka upp någon runt 10-snåret.Satte mig att vänta,skrev lite i min anteckningsbok som alltid ligger i väskan.Tankar som kommer smygande,idéer som poppar upp och som kanske kan användas i mitt projekt.

Lånade Zlatans nyutkomna bok på nätet igårkväll.Kunde inte sluta läsa.Rätt som det var tittade jag på klockan  T R E....ojoj kastade mig i bingen låg och vred mig hysteriskt m å s t e ju sova!Satte på dumburken och är nästan helt säker på att jag dulade av i den första reklamen =).Var inte på topp i morse.Men solen sken. Det var länge sedan "hon" visade sig.

Ganska mycket har ramlat på plats nu när kursen börjar gå mot slut.Tror jag hittat ett koncept som AF köper,väntar besked i morgon fm,hoppas hoppas.Betyder att julen är räddad,skönt!Kan kanske slappna av liiite.

Har bestämt med Å i morgon fm men vågar inte köra förrän AF har ringt.Sedan blir det ett samtal till Bollebygd.


2 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att bli bra...kram POK

    SvaraRadera
  2. Hej Anki

    Vilken trevlig blogg jag hittade här!
    Tack för din kommentar hos mig :) Nu är jag väldigt, väldigt nyfiken förstås, men... hm.. hur gammal är du? Var bodde du? Kan vi kanske känna varandra?
    Jag är en gammal "hästtjej", som ägnade all tid i stallet på Ridhuset på 60-talet...

    SvaraRadera