torsdag 17 november 2011

En vecka i november

Hösten har krupit innanför skinnet kan man säga.Morgonrutinen med stretching under täcket varje morgon har ökat i tid.Mycket stel,utan den övningen kan jag knappt gå.Benen har stubbat på sig igen, känns som trädstammar jättetunga och varje steg är som en ilning,tänk dig som tandvärk-varje steg.

Får nog ringa doktorn och be på mina bara knän om en ny B12-boost.Sprutor i rumpan var 14-dag,det hjälpte iaf 4-5 månader.Är så glad för det lilla.Äter både B12,D och magnesium med det verkar inte hjälpa.Behöver mer.En kropp med värk kan inte ta emot och ta till vara på de nyttigheter jag stoppar i mig i form av vanlig mat och tillskott.
Sovit nästan = noll några veckor.
Ska ta mig till B-H idag,vill hellre krypa upp i soffan med gofilten och boken,A.Österbergs Ögonblick, jag nu läser.Min elektriska filt moran gav mig förra vintern.Kan rekommendera en sådan om man är liite frusen av sig =).
Annars inte mye på G denna vecka och inte nästa heller för den delen.Gårdagen var jag ensam hele da`n o kvällen mä!Mannen var på hockey nere i byn.Kallinge HK som tränas av Patrik,Karolina Klyfts man vann.

Alla Elisabet:or har namnsdag.Lettland har nationaldag(lördag).Har nu en vecka på mig att jula till de fönster som är kvar.Advent är här.Snart jul minsann.Massa mys med lysen i alla fönster.
Hovslagardax på måndag,får inte glömma det.Är bra på det,att glömma alltså =).

1 kommentar:

  1. Lider med dig... så otroligt jobbigt med all denna smärta.
    Och som sagt - snart Advent! Var tog det här året vägen - bara 44 dagar kvar...
    Kram

    SvaraRadera