söndag 6 november 2011

Har tagit beslut..

skulle väl ha gjort slag i saken för länge sedan men nu är det gjort.Har tagit bort facebooken och det känns bra!
Tvättade lillhästen i hexocil igår och hoppas på att se effekt av detta.Tror eller snarare vet att klippa honom inte är aktuellt.Han är fullkomligt hysterisk när han hör klippmaskinen.Behöver något lugnande medel och tror inte "min" veterinär ställer upp.

Får nog köra upp till E-boda och lämna tillbaka Å´s maskin.Den Gråa är iaf klippt och jättefin och lätt borstad =).

Var ner till lilltösen igår em,mannen använde motorsågen att ta bort sådant som de inte ville ha kvar i sin trädgård och jag fick med mig 3 lavendelplantor.Har satt dem i växthuset hoppas de klarar vintern där.B kapade en cypresshäck och det blev riktigt fint.

Idag har mannen bytt till dubbdäck på min lilla pärla,bäst att vara förberedd,sommardäcken var helt slut så nu kan jag bli stoppad utan att få hjärtsnörp och böter.

Nu stalltjänst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar