onsdag 23 november 2011

Känns som jag bara flyter omkring.

En dag till handlingarna.Är inte nöjd med vad jag presterar.Att inte vara nöjd är ingen bra känsla.

Suttit med de papper som ska iväg,skriver,stryker,skriver om och ändrar ordval.Det måste ju vara på rätt sätt.Kan ju inte bara spy...galla fast det är över 10-års frustration jag nu måste pränta ner så att jag kanske kan få rätt mot systemet.Förhoppningarna är inte stora och ett annat ordspråk min lilla farmor svängde sig med var:
Hoppet är det sista som överger människan.

Har i alla fall städat i mitt nya foderrum idag.Sopat ut all höboss.Det blev 3 kärror.
Får låna finbilen till B-H i morgon så då blire lite kurs igen.Är inte många veckor kvar på den nu.Skönt.

Hittade en sida om reiki/reikihealing.Mycket intressant läsning.Skickade snabbt efter en bok i ämnet.Det är så jag gör när jag hittar något jag vill veta mer om =)
Har varit dålig på att ta mina pauser på sista tiden.Ja jo jag tar ju pauser men de är inte "aktiva",jag bara sitter...och pustar =).
Använder inte min spik matta heller.Illa!
Det och det gråa vädret gör ju inte mina symtom mildare.Måste ta mig tid med att inrätta rutiner till mina avslappningsövningar.Kanske kan de göra att jag hittar lite balans och rent av får sova -något,är nöjd med några timmar bara.

Saknar mina nålar!










Bilden till vänster har jag lånat från nätet.

Den undre bilden har jag hittat hos en bloggkompis!

1 kommentar:

  1. Saknar mina nålar????
    Bara jag tänker på det så gör det ont på mig. Är en riktig hossa, trots att jag själv har plågat många männsikor i min dar, när jag jobbade på sjukhusets lab.
    Kram Karin

    SvaraRadera