lördag 12 november 2011

Småskrattar åt min fot.

Den ser för rolig ut.Svullnaden har ifs minskat men har haft den lindat och och foten har svullnat upp nedanför lindan=).Höften och låret börjar skifta i alla möjliga färger,men har mindre ont än jag väntat mig.Kan vara så att jag är så van vid värk att en klämskada  med 600-kilo häst inte kan mäta sig med den värk som redan finns i min kropp.Det KAN vara så eller?

Solen har varit framme idag också,2 dagar i rad nu.Kan inte hjälpa´t men mitt humör liksom stiger när "hon" är framme.
En lugn och stilla dag annars,hade velat ta en tur ut i backen med bästa kameran men det får vänta några dagar.
Nu ner till köksregionen och fixa till lite middag.Det blir några kotletter och en pot.gratäng jag hittade i frysen när jag letade efter is igår.Det gäller att ha flyt och inte lägga för mycket tid i köket på helgen.

Ha det gott ni som tittar in till mig!

1 kommentar:

  1. Vad är det som har hänt då, är det den lille som trängt dej....

    SvaraRadera