tisdag 1 november 2011

Går på något, vet inte ...vad?

bilden lånad från nätet.

Idag har jag som vanligt sovit uruselt men har ändå varit i farten.Undrar vart energin kommer ifrån eller om det är ren vilja!

Har longerat lillhästen,förberett i stallet lite,impregnerat ett täcke,kokat en köttsoppa,planterat om mina begonior,kollat runt på alla bloggar jag följer,pratat i telefon med E och 2 veterinärer och hört mig för om tandstensborttagning på hunden....så här mycket brukar jag inte ens göra på en vecka!

Igår tog jag fram klippmaskinen och gjorde Vickie lite fin,E sa att hunden blivit grå och det är sant hon blir så när pälsen vuxit ut lite.Men nu är hon fin och mjuk.Nu är det tänderna kvar,det luktat rejält illa men tror inte att det är någon trasig tand.

Är precis slut behöver en sån som på bilden ovan men ska nu åka till maxi och en sväng till Ingela.Måste bara äta något innan jag kör!Det blir mycket billigare om man är mätt när man går i affären =)

1 kommentar:

  1. Så fina gardiner blev, visste väl det! Och stakarna på plats! Själv har jag inte ens putsat mina fönster ännu...
    Vad i all världen är longerat?
    Undrar Karin som inte förstår något hästspråk.
    Kram!

    SvaraRadera