tisdag 29 november 2011

Lite känslosamt.

Fick ett kuvert av C innan jag körde hem med orden: Detta får du titta i när du kommer hem.Måste nästan snyta näsan,blev varm i hela kroppen när jag läste på små färgade lappar vad mina kurskamrater skrivit om mig!
Några var mitt i prick andra väldigt smickrande och skarpögt av dem att se under min mask.Kanske har min rustning spruckit lite under den här perioden.

Att bubblan gick hål på förra veckan när jag hittade reiki är alldeles sant =).Men det kan även vara så att den började rämna långt innan jag märkte det så tydligt,det kan vara så.
Nedan några omdömen:
Kreativ och viljestark med gott hjärta och mycket mod
Stark o ärlig
Omsorgsfull,varm,ambitiös
Kämpe,bryr sig om
I grunden stark
Uthållig o humoristisk
Trevlig o snäll
Lite men kvalitet
Tålmodig,är väl det jag kanske är minst av alla dessa helt underbara egenskaper som de har sett fastän jag varit så lite tid tillsammans med mina kamrater =)

Är nästan mållös men har precis vuxit några centimeter till, inte bara att hållningen är så mycket bättre jag går just nu omkring och är lite mallig.

Kram på er som ev.tittar in.

1 kommentar:

  1. Så fint att läsa! Förstår att du blev glad!
    Kram Karin

    SvaraRadera