söndag 20 november 2011

Vart tar tiden vägen?

Nu söndag igen!Sitter och försöker reda ut om det blev något vettigt gjort.Njae det är tveksamt.Lite staket översyn.Brände mig på nässlor så högerhandens skinn "brinner".
Min lilla bil är obrukbar.Det har mannen konstaterat.En huvudcylinder v.bak har gått åt pipsvängen.
Inte konstigt alls att den röda lampan lös då =).

Jag trodde att det var lampan till handbromsen! :-0 det visade sig att det är samma lampa till båda.Nästan som den skröna som gick i vårat gäng då för länge sedan.

En tjej som nyligen fått körkort och var ute och körde på egen hand.Då började oljelampan lysa och eftersom det var irriterande satte hon ett tuggummi över den varvid givetvis motorn skar =)

Jag skyller på att mitt fibrohuvud inte kopplade.Är glad att det inte hände en olycka.Allt sker av en eller annan orsak och det var väl inte min "tur" nu.Jag är nog ingen bra bilförare längre,svårt med koncentrationen när man nästan aldrig sover....kvällar och nätter kör jag inte,tror jag ärvt mormors nattblindhet.

Måndagmorgon är det hovslagardax.
Har lite papper jag måste skriva.Dokument att skicka iväg.Skolan någon dag,troligen onsdag, om jag kan få låna finbilen av mannen =)
Hoppas på högtryck snart för fukten och dimman är för tråkigt.Tungt att andas och luften  räcker inte till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar