tisdag 29 november 2011

Jippi

Denna gång varade inte strömavbrottet mer än c:a 20 timmar.När jag kom tillbaka från lilltösena lyste det varmt från varje stuga.Men det är lite mysfaktor med att slippa tv -dator-radio.B hade tänt i öppna spisen i köket,så mysigt.Undrar varför vi inte använder den oftare?Jag läste ut 1.5 böcker igår.
Min oro för om 4-fota skulle gå kvar i hagen var obefogad,det gick så bra så =)

Fick min nya Reikibok,mycket intressant läsning!

Vaknade inatt vid 2-tiden,körde lite reikihealing på mig själv,somnade om och sov nästan 4 timmar!!!!och igen vaknar jag och känner mig nästan utsövd.Lite synd att hitta något så bra i elfte timmen.Men som alltid det finns en mening med allt =).
Idag möte och utvärdering på B-H med kursledarna och AF.För några veckor sen var jag skeptisk idag något mer hoppfull inför framtiden.

Ingen massage här hemma ikväll,den är flyttat hem till J eftersom vi inte visste hurvida det fanns ström här hemma eller inte.Skönt att inte behöva göra ett städrace idag när jag har haft möte brukar ju vara totalslut efter mina skoldagar.
Idag ska jag inte bli arg(mitt mantra för dagen) =).

2 kommentarer:

  1. Vi var i sommarstugan när det stormade, men klarade oss utan strömavbrott och nerfallna träd. Men i byn runt om var det värre.
    Usch sådana oväder kan vi vara förutan!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vi var i sommarstugan när det stormade, men vi klarade oss utan strömavbrott och nerfallna träd. Det var värre nere i byn.
    Usch sådana oväder kan vi vara förutan!
    Kram Karin

    SvaraRadera