torsdag 3 november 2011

Nu är halva klippt!

Den grå är klippt på halsen,bogen och mellan benen fram,men den som behöver klippas mest kan det bli stora problem med!Lilleman ville inte alls vara med när jag hade klippmaskinen vid sidan av hans hals,men något annat hade jag inte väntat mig.Kanske var det min inställning som ställde till det?
Trots att det är en sladdlös maskin som inte alls låter som den jag brukar låna.....
Den gråa ska bli helklippt är det tänkt,den lilla ja jösses...vi får se vad vi klarar.

Den gråa däremot står sååå still och inte ens uppbunden,tycker det är skönt att bli av med pälsen.Känns i mina armar ikväll att jag försökt att utföra ett liiiiitet arbete,mina axlar vill jag gärna byta bort....någon som vill byta????

Idag har det varit segt som alltid efter kurs i B-H.
Fick mitt intyg från kursledarna och kanske blev jag liiiite förvånad men de har ju ett jobb att försvara så kan förstå deras inställning!

Mannen har flexat i morgon fredag och jag förväntar mig att det blir mycket gjort i morgon!!!!

Återvinningen med soffan!
Dörren till mitt foderrum ska bli klar!

Om de varma vindarna fortsätter hoppas jag kunna tvätta av mitt släptak (hästtrailern)inför vintern

1 kommentar:

  1. Va, klipper man hästar? Det hade jag ingen aning om! Vad jag får lära mig mycket här!
    Kram Karin

    SvaraRadera