måndag 14 november 2011

En stilla måndag

Efter en helg som gått med både berg och dalar.
Jag är väldigt seg idag och försöker tänka så här.Vad KAN jag göra idag, i stället för att fundera på det jag  inte klarar.

Kan bli en energiboost som ger en mer positiv klang.

Vet att jag idag när foten ser lite mer normal ut och jag troligtvis får på en sko eller stövel vill ut i skogen med kameran över axeln och Vickie snosande framför mig.Behöver det lugn som skogen ger mig,alla synintryck och dofterna,doften av höst.
Vill skaka av mig olusten efter det telefonsamtal jag fick i lördagskväll.Försöka bädda ner det någonstans där det legat så länge.Försöka bädda rent i mitt sinne.

Fortsätta att se framåt,hitta balansen.Fick just nu ett bra samtal med AF.Hoppas att den positiva vågen fortsätter under dagen.

Har planerat för middag ikväll.Blir något enkelt.

Älska, glömma och förlåta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar