torsdag 24 november 2011

Något mycket märkligt hände.....

Jag provade att göra reikihealing på mig själv i natt vid 3-tiden,då hade jag fortfarande korpgluggarna öppna.La mig till rätta i sängen och lade händerna över mitt ansikte,andades och när det var dags att byta position var det som om händerna fick eget liv och ville flytta sig själva!Skumt men proceduren tog väl si så där 25-30 minuter OCH jag slocknade,sov oavbrutet i 3timmar!Har inte hänt på 5-6 år tror jag!

Vaknade i morse när gubben väckte mig.Ganska pigg men näsan rann,undrar om det var reiki´n?Fixade med djuren,tog en liten skogsrunda med hunden.Hon gillar inte att vara själv så jag brukar försöka att ta en liten sväng innan jag åker.
Medan jag gick där ute i backen funderade jag så här,ska nog köra ner till matsalen och kolla in gruppen när de fikar i stället för att sitta och vänta in dom.

Hade nästan bara kört 300 meter hemifrån så ringer mobilen.S är i luren hon säger:Du Anki kom ner till matsalen för vi ska gå på museum efter fikat.
Vad säger man då?
Lite läskigt eller vad?
Har jag öppnat upp de kanaler som jag vet att jag hade som ung!?Finns nog en och annan som rynkar på ögonbrynen och skakar på huvudet,var och en får ha sin tro.Jag har min!
bilden hämtad från nätet.

1 kommentar:

  1. Tuff bild!
    Att slappna av och fokusera på något annat, kanske då sitt inre, kan säkert öppna upp kanaler för de som är mottagliga.
    Skönt att du sov!
    Kram Karin

    SvaraRadera