tisdag 8 november 2011

IDAG....8/11

när jag inte fick somna om så är det precis vad som hände!Ska inte skriva ner vad som hoppade ur min mun när jag upptäckte detta.
Ska på en föreläsning på förmiddagen i B-H med Johanna Thydell,undrar om namnet blev rätt där hm.Ska bli intressant.
Men efter gårdagens utflykt till vännen Å så är min kropp i obalans.Får se hur detta avlöper.Ska i alla fall ta med en anteckningsbok,kanske kan jag uppsnappa något som kan vara till nytta =) i mitt eget bokskapande.

Kameran ska även den med,kanske får jag ta en bild som jag sedan kan publicera här,jag har kanske tur.

Eftersom båda mina datorer har varit "sjuka" och totalt rensade från mina dokument ska jag försöka börja om från början.Det är kanske inte alls av ondo,eftersom jag läser på olika bloggar att de flesta som kallar sig författare skriver om sina manus inte bara en gång utan flera gånger.

Vad morgondagen har på agendan vet jag också.E´s man fyller år och vi ska givetvis fara ner med en blomma+trisslott.

När jag tänker så,min gubbe har bemärkelsedag även han denna vecka,jösses ja.Måste kanske försöka att slänga ihop en tårta då =)
Fick just nu sms,föreläsningen inställd!
Sååå besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar