fredag 11 november 2011

Fredag och många järn i elden.

Efter att ha läst ut Zlatanboken(LÄS DEN) i natt och precis som vanligt haft bekymmer med att få ngn sömn(fullmåne igen),är dagen full med aktiviteter.

Mannens bemärkelsedag ska firas ikväll med våra fina flickor med respektive+våra småprinsessor.Jag har givetvis planerat och organiserat så min fredag ska bli överkomlig=).Har precis varit ute och fodrat 4-fota,ska släppa ut dom straxt och göra stalltjänst så det är klart!

Min vän Å i E-boda ska få ett besök.Hon vill låna ett fleecetäcke till hennes unghäst som ska på inridning.Kanske skrittar vi en runda eftersom hennes 4-fota nu är skodda och inte så ömfotade!

Middagen jag lagade till i går,räcker till kvällen så att stå vid spisen idag,slipper jag.Det gäller att planera och det tycker jag att jag är världsbäst på =).


1 kommentar: