lördag 7 april 2012

Fredag går mot lördagsafton

Trollungen sover på en madrass bakom soffan.Eftersom hon går i sömnen har vi tänkt att det är bäst att jag sover här nere på soffan.Precis nu vaknade hon eller kanske sov hon vad vet jag.Hon yrade om att hon tappat sina tänder =)=)Kan vara så att det är mycket prat om lösa tänder,storasyster har 3 lösa haha.

Jag somnade här nere natten innan,vaknade vid 3 och bestämde mig för att ändå gå upp till sängen.Vickie står vid grinden och gråter.Hon är jättemammig vill så gärna sova hos mig.
Tittar med ena ögat på golfen US masters.Har inget grepp på hur det går för svenskarna.

Handboll nu...de svenske slog ju Brasilien i em men hur skulle det vara om Kim Andersson fokuserade på vad han ska göra på plan i stället för att gnälla som en kärring på domarna!!??Funderar på om han fortfarande är lagkapten och i så fall är medveten om vad det betyder?!Matchen skulle lätt ha hamnat på 10-15 bollar+ om de hade fokuserat på rätt saker.Det är min åsikt förstås.Känner inte igen höger 6:an.Har han någonsin missat 2 straffar i en match?Nu blev det FYRA straffmissar,det håller ju inte!

Jaha ja ska väl försöka slå igen mina blå några timmar.Så jag tyar med min lilla duva när hon har fått energin tillbaka.Ska väl lämna igen henne i morgon em.Underbart att ha dem här och ett privilegium att få lämna dem tillbaka när vår ork tryter.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar