söndag 29 april 2012

Alvedon+Ipren=värkfri

I morse var jag till Yxnarum och healade 2 hästar.Fick en energiboost så att idag har det hänt mycket här hemma.Premiärklippt gräset minsann =).

Har i 2 dagar nu gått på alvedon/ipren.Har ju aldrig varit mycket för värktabletter för det har inte bitit på mig och min kropp som förr var full med järn.Märkligt att jag inte rostade upp inifrån haha.

Men troligen var C på någon nerv vid massagen i onsdags för efter den har jag haft väldigt ont under högra skulderbladet.Värken har gått fram mot bröstbenet och upp i halsen så det har inte varit lätt att äta =).Det gör ju inget det heller, jag ska ju hålla igen där så att vikten fortsätter att dala.

Har hämtat mor vid tågstationen ikväll.Körde som en biltjuv ner till byn.Jag har varit ute och jobbat med staketen,pysslade i stallet och tog in hästarna.När jag kom in och såg att klockan var fem i åtta fick jag väldigt bråttom för då körde bussen in på stationen i R-by och jag var fortfarande här......

L&L var in ikväll på en fika.L la en tarot på mig som ju såg väldigt bra ut om man nu tror på sånt!Nu ner i bingen för en slummer så att jag kan fortsätta i morgon.En tur till K-krona för inköp av gödning till "mina" åkrar.
R ringde och sa att jag får låna en dart i sommar till sällskap åt Atomic.Skönt då blir det inte hästfritt i Värperyd när Nikkita åker till hingsten.

Ha en härlig helg alla ni som ev.tittar in till mig,ja en härlig helg till andra också (asgarv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar