måndag 23 april 2012

Härlig dag igen.

Vaknade precis innan mannen for iväg i morse.Är nu ensam hemma om jag inte räknar in mina djur.Gillar mina veckor då jag kan göra lite som jag vill och när jag vill utan någon tanke på någon annan.

Har haft en underbar helg hos syster i S-borg.Vädret därborta var ifs grått och dimmigt och en hel del blåst  men vi har suttit inne och pratat om ditt/datt.Vi klubbade att vi skulle göra dessa systermöten lite oftare framöver.Det måste ju inte gå 5 år emellan.Även storsyster hade lite krämpor som jag healade.Klart jag hjälper när hon ber!

Var inbjuden på tuppewerparty hos lillflickan igår eftermiddag.Jag handlade en hel del saker.En tusenpeng får jag punga ut med men på saker som jag nästan använder varje dag.Då blir ju kostnaden mindre om man räknar som en företagare =).
J bjöd på broccolipaj och en smaskig sallad med fetaost.
Jättegott!

Skulle ju städa idag men mina dammsugarpåsar är slut och den som är i är proppfull.Vad ska jag nu hitte på?
Solen är närvarande även idag.Kan det bli bättre?

Är så glad i livet.Njuter och lever i mitt flow.Inte ens städning kan dra ner mina mungipor-konstigt =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar