fredag 27 april 2012

Hm fridag/återhämtning...

...det blev inte någon vilodag.När jag kom till skolan var det flera stycken som ville ha healing och min mirakelmaskin(novafon).Klart att jag hjälpte dem.
Jag började med T som har 2 kraschade diskar är spänd som en fiolsträng med uppdragna axlar och en migrän han dövar med sprutor och tabletter.Han mår så bra efteråt =).T var även intresserad att komma hit för massage när C kommer nästa gång.

.J var nr 2 hon kände sig mycket bättre efter även hon.Klarnad var uttrycket hon använde tror jag =).

Nr 3 B som har svår fibromyalgi äter en salig blandning av tabletter som inte hjälper.Efter min healing såg hon rent salig ut.Vad har du gjort med mig undrade hon.Jag har ju inte ont!

Känns bra för mig med hade ju lite ont efter massagen i onsdags.När jag ger får även jag lindring och jag får energi som jag faktiskt behöver.
Ska till Yxnarum ikväll och ta 2 hästar sedan ska jag väl vara fullboostad.Ha mycket energi till helgen och allt utearbete.

Nu tar jag helg.

1 kommentar:

  1. Härligt att kunna hjälpa andra :)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera