onsdag 11 april 2012

Måste....

...berätta att jag idag healade en tjej i skolan c:a 10 min och hon blev lugn,renad i auran och magvärken försvann.Hon sa efteråt att det kändes som jag drog ut "saker"genom huvudet.Hennes känsla =).

Jag växte minst 10 cm i strumplästen.Jag har ju bara läst mig till detta.Hur bra kan det bli om jag går en kurs är ju frågan jag ställer mig!?
Hoppas hitta fler "försökskaniner" så jag kan utvecklas!



När jag körde hem i em åkte A med.Hon hade kvartssamtal i skolan med sin lilla flicka.Fick även en rundtur i hennes lilla hus som låg nära "Rosa kiosken".

Tittade in på Slanten och köpte mig en jeansjacka för väldigt lite pengar.Gick in på Blocket efter en meditation som gav mig lite energi och hittade en hopfällbar massagebänk.Den ska jag hämta på fredag.Kanske tar mannen lite flex och följer med!?

Allt detta som händer med och runt mig nu,allt bara ramlar på plats.

Att jag inte ska utbilda mig till massör är klart.Har en annan tanke nu.Skolan har inte bemödat sig med att svara på det mail jag skickade för 2 veckor sedan.Kan vara universums svar på att det är fel väg....kanske.

Ska krypa ner och sova en stund nu.Torsdag ska jag till E-boda och fota+filma Å´s unghäst!

PS.Kajsa E med spanjorhingstarna har svarat......DS.

1 kommentar:

  1. Wow... så häftigt! Skulle nog behöva lite av dina healingkrafter på gubben min...
    Låter spännande med dina hemlighetsfulla planer :) och så skönt att du har så mycket energi!
    Har du bestämt vilken av spanjorerna du ska använda... om du fortfarande är fölsjuk??
    Tack för snälla kommentarer hos mig :)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera