söndag 8 april 2012

Påsksammanfattning.

Äntligen en dag där det gick att vara ute och få något gjort.Har blåst nästan halv storm i 3 dagar.Har delat av min stora hage så den delen som är lite blötare och inte ger något hö har nu hästarna fått som daghage.Det blev c:a 40 stolp att slå,mannen skruvade i isolatorer med borrmaskin och jag drog tråd ikväll när hästarna var installade.

Nu sitter jag här med värkande axlar(träningsvärk)fryser är duktigt trött efter en dag med hårt arbete och mycket frisk luft.

Snart denna påskhelg över tack så mycket.Längtar tillbaka till "jobbet".

Känner att jag är dålig på att lägga upp bilder här men min lillebror har hjälpt mig att ladda ner ett program till mobilen så jag kan ladda upp alla bilder som jag har i den....hoppas att avhjälpa denna
 brist =) i framtiden.
Ska jag göra något vettigt annandagpåsk.Har inget inplanerat mer än healing kl.21.00,glömde i torsdags och fredagens fullmånehealing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar