fredag 27 april 2012

Fri dag

Har en massa planer i huvudet men inser att dagen idag måste bli en återhämtningsdag.Tre dagar på raken med arbete orkar jag inte just nu.

Är fortfarande öm efter massagen.Ska det va så?"Måste ringa C ",och fråga,"får inte glömma det".Det är ju en låttiel med det där bandet som vann dansbandskampen hahaha!Blir nästan värre för var dag!

 Vad jag ska på fm är att köra över till B-H för en pratstund med mina kurskamrater.Saknar dom!
Nästa fredag möte med Af,inget jag ser fram emot.Ja jo att kursen går mot slut,en dryg månad kvar bara.Vart tar tiden vägen?Någon som vet?

Ev.bort till Yxnarum ikväll för lite healing på 2 4-fota.Bra för jag kan behöva en boost.
Har varit vaken sen 3 inatt,kunde inte somna om.Skulle givetvis ha anmält mig till Thorbjörn igår(healing) men eftersom mannen kom hem blev det inte så.
Nu ut till 4-fota en dusch sedan är man nog på banan igen...kanske =).



1 kommentar:

  1. Hoppas du kom i form efter dusch och kanske lite god frukost! En vilodag gör nog susen - ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera