fredag 13 april 2012

Inköpt idag.


Min fina hopfällbara massagebänk.Inte ny men lättmanövrerad,stadigare än jag väntade mig och inte alltför tung.Kommer att bli bra.De solcellslampor som vi hade tänkt inhandla var givetvis slut.Utemiddag blev det också.Mitt flow bara fortsätter!
Älskar livet.Varje dag.Njuter i fulla drag.
Lördag utejobb.
Söndag kolla in en hingst i Strömsberg på lunchen och på eftermiddagen ska jag hälsa på min "arbetsledare".
Sitter och soffan och softar.Ett öga på kanal 5 och det andra i datorn =).4-fota har fått nattamat.

Tänkvärt.
Tillvarons största gåva-det är jag själv.
Alla människor kan lära något av mig.
Mina tankar är mer komplicerade än en dator.
Mina känslor är lika viktiga som alla andras.
Det jag säger är värt att lyssna på.
Det jag gör är värt att uppmärksammas.
Jag respekterar mig själv och finner att andra gör det också.
Jag skrattar åt mig själv med ömhet och värme.
Jag har full rätt att må så här bra på alla sätt.
Jag är unik-det finns ingen mer som jag!

Att existera är enkelt.För att leva krävs det mod dagligen.

Tiden och livet går inte i repris.

Man får i regel den kraft man behöver.


Over and out for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar