onsdag 25 april 2012

Massageonsdag.

Känner mig som ny efter att C varit här och tryckt bort all "skit" i mina muskler.Trött och frusen.har haft en dag på jobbet bra mycket snärjigare än igår.Även fast maten inte varit särskilt komplicerad.I morgon är det Johannishusskolan jag ska prya på.

Måste prata med rektor Inger om framtiden för fredag nästa vecka har jag ett möte med Af om hur det ska bli sen.Kan ju bli intressant men det kan även gå åt pipan.Jag och Af är så att säga inte på samma våglängd.Det är som lotteri när man får en handledare.Antingen klickar det eller som i mitt fall en dundertilt.

Har bestämt att köpa A´s dotters platt-tv,en 42 tum´s.Blir bra nu när jag i tanken har möblerat om i vardagsrummet.Tanken ska bli verklighet när moran kommer ner på söndag.Ja inte precis när hon kommer utan under de veckor hon stannar hos mig förstås.

Ut nu och ta av 4-fota fleecetäckena,de var rejält blöta när jag tog in dem i em.Nu blir det en läsafton i sängen.Just nu läser jag en ungdomsbok "Cirkeln"+min nya tidning"Skriva" som även den lusläses =).Har faktiskt fler böcker vid sängkanten bl.a."Själarnas resa" och "Själarnas öde" bara att välja det som man  är mest sugen på.

Efter morgondagens arbetspass har jag långhelg IGEN.Så bra jag har det!!Inte nog med att jag mår så himla bra utan jag har flyt eller flow över hela linjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar