torsdag 19 april 2012

Planer inför långhelg.

Sitter och summerar min vecka efter min dag i/på nya skolan med matsal.Fungerade jättefint.Inte hade jag behövt vara nervös.Det flöt på fint både innan barnen kom och efter.Min handledare var nöjd när jag gick hem och hälsade mig välkommen nästa vecka.

Nu är jag "ledig" till tisdag nästa vecka.Då blir det arbetsträning 3 dagar på raken.Är övertygad om att jag fixar det också.

Pratade med A precis nu och båda hästarna jag healade igår är bättre.Man får nästan lite ståpäls.Eller kanske inte det är bara att följa vågen och acceptera att det finns saker som inte är konkreta och går att ta på =).
Planen så här långt:

  • Fredagen blir handlardag+rida.Ev. en promenad med K och Nova,beror lite på vädret.
  • Lördag tvätta bilen,fortsätta att riva bort gammal taggtråd+rida.
  • Lördagskväll till Sölvesborg till syrrAnn.
  • Söndag hämta hö till 4-fota.
Har alltid lite framförhållning ifall något dyker upp.Nu tar jag lite långhelg.

Ha det gott ni som ev.tittar in.

1 kommentar: