tisdag 3 april 2012

Påskris eller nått.



Letade som en tok efter mina gula påskfjädrar.Har ju inte varit i fas förut om åren men nu har tanten vaknat =).Eftersom det verkar har jag lagt dem på något bra ställe så det får räcka och duga med en variant.Lite björkris någon ek och jag tror mannen var efter lite sälg vid bäcken.Har gjort 2 st.en till rummet och en till köksbordet.

Körde upp till E-boda efter lunch idag.Tänkte hälsa på min vän Å men hon var ute på vift.Tittade in i blomsteraffären och hittade jätttefina tulpaner(20),köpte även 4 gula kryssantemum,alltihop gick för 150 spänn...billigt!

Skola i morgon.Ska försöka ta mig dit i tid för en gångs skull.
I påsk ska jag göra "mina"hagar klara.Rensa under trådarna.Byta ut stolpar.Rida!Ev blir en tur upp till A som vill att mannen tar ner några ekar i hennes sommarhage.

Nu ikväll blir det tidig sänggång är trött efter härlig healing igårkväll.

1 kommentar:

  1. Full fart hos dig - härligt!
    Fint med påskris och tulpaner...
    Ha en bra vecka och Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera