fredag 20 april 2012

Tyst och stilla i huset.

Mannen har gått upp.Tv´n är avstängd.Hundarna snusar i soffan och jag gör bokslut av veckan som gått.En bra vecka som har avlöpt utan att jag fått några dippar.

Mannen ska på jobb borta denna vecka som kommer.Pendla mellan Växjö-Norrköping,med vingar som ska upp i berget på F13.Åker måndag kommer hem torsdag.

Då får jag passa på att åka iväg lite i helgen och en systerträff är inbokad i S-borg.Vi har mycket att prata om Ann och jag.Det är flera år sen jag var dit.Måste ha varit straxt efter att hon flyttade från Bromölla.Tar lillhunden med så blir det enklare för mannen,han måste ju ta hand om 4-fota också.Kör efter lunch när jag är klar här hemma.

Kör hem på söndag förmiddag för vi ska hämta foder uppe hos Å&S efter lunch och senare ska jag på tuppewereparty.Jag ljuger inte om jag säger att det måste vara 25 år sedan jag sist var på ett sånt =).Har fusktittat i katalogen och vet vad jag ska inhandla.Bilder kommer givetvis senare.

OCH mitt favoritlag i hockey har blivit svenska mästare minsann,hejja Brynäs!

Allt gott till er som ev.tittar in till mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar